وبلاگ

اکستنشن مو با چسب کراتین

اکستنشن مو با چسب کراتین

خانم‌ها همواره به دنبال راهی برای زیباتر شدن هستند و موهای بلند نقش بسیار زیادی در این زیبایی دارند. همانطور که می‌دانید، اکستنشن مو به تمامی روش‌هایی که برای افزایش طول و حجم موها بکار برده می‌شود، اشاره دارد و یکی از روش‌هایی است که می‌توان از آن برای زیبایی بیشتر استفاده کرد. اکستنشن مو انواع بسیار مختلفی دارند و در این مقاله قصد داریم شما را با اکستنشن مو با چسب کراتین آشنا کنیم.

نکات مهم در مورد اکستنشن مو با چسب کراتین

اگر شما نیز در فکر انجام اکستنشن مو با چسب کراتین هستید، لازم است به نکات زیر توجه کنید:

  1. برای انجام اکستنشن مو با چسب کراتین، بهتر است به یک سالن زیبایی مجرب و یک آرایشگر متخصص در این زمینه که تجربه کافی داشته باشد مراجعه کنید.
  2. کیفیت موهایی که برای اکستنشن استفاده می‌کنید خیلی مهم است، بنابراین هنگام انتخاب مو از کییت ان اطمینان حاصل کنید. موهای با کیفیت هنگامی که به موهای شما اضافه می‌شود ظاهر بهتر و طبیعی‌تری دارد و در برابر حرارت مقاومت خوبی دارد.
  3. دقت داشته باشید که بطور کلی نصب اکستنشن زمانبر است و زمان آن به تعداد اکستنشن‌ها و روش آن بستگی دارد؛ بنابراین برای انجام اکستنشن با چسب کراتین با آرایشگر خود مشورت کرده و زمان خود را درست برنامه‌ریزی کنید.
  4. نگهداری و مراقبت صحیح از اکستنشن‌ها به طولانی‌تر شدن مدت زمان آن تا ترمیم کمک کرده و زیبایی حالت موها را حفظ می‌کند. برای این کار بهتر است از محصولات مراقبتی مناسب استفاده کنید، موها را به درستی شانه بزنید و از ابزار‌های حرارتی با احتیاط استفاده کنید.

با رعایت این نکات می‌توانید اکستنشن مو با چسب کراتین موفقیت آمیزی داشته و از آن لذت ببرید.

کاربرد‌های اکستنشن با چسب کراتین

اکستنشن با چسب کراتین کاربردهایی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش طول مو از طریق اتصال اکستنشن‌ها به موهای کوتاه سر
  • افزایش حجم موها برای افرادی که موهای کم پشت و نازک دارند.
  • افزودن رنگ و توانایی آزمایش رنگ به طوری که بدون نیاز به تغییر دائمی رنگ موها می‌توانید رنگ‌های مختلفی را به موهایتان اضافه کنید و استایل خود را به صورت موقت تغییر دهید.
  • اضافه کردن هایلایت‌های رنگی به مو بدون آسیب دیدگی مو در اثر دکلره
  • تغییر ظاهر کلی موها و حالت آن‌ها از حالت لخت به فر یا بالعکس

مراحل اکستنشن مو با چسب کراتین

  1. ابتدا باید نوع و طول اکستنشن مورد نظرتان را براساس نوع و ساختار موهایتان و با کمک یک متخصص در این زمینه مشخص کنید.
  2. پس از تعیین نوع و طول اکستنشن، باید موها را به خوبی تمیز و خشک کنید تا چسب اکستنشن به خوبی بچسبد.
  3. سپس برای هر اکستنشن مقدار کمی چسب گرم و کراتین گرم بر روی نقطه اتصال و نزدیک به ریشه موی اصلی قرار می‌گیرد.
  4. در این مرحله، اکستنشن‌ها با استفاده از چسب کراتین به موها وصل شده و با استفاده از دستگاه مناسب چسب کراتین محکم می‌شود.
  5. در مرحله آخر که نصب اکستنشن بر روی کل موها یا بخشی از موها تمام شد، سپس نوبت به استایل و مدل دادن به موها می‌رسد که براساس مدل مورد نظر می‌توان اکستنشن‌ها را با استفاده از ابزار حرفه‌ای کوتاه، فر، لخت و استایل کرد.

دقت داشته باشید که اکستنشن و نحوه انجام آن فرآیندی پیچیده است که باید مطابق با دستورالعمل‌های دقیق و مشخص شده انجام شود تا نتیجه دلخواه را داشته باشد. توصیه می‌کنیم قبل از انجام هر اقدامی حتما در مورد آن تحقیق و بررسی لازم را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *