وبلاگ

کدام نوع اکستنشن مو کمترین آسیب را دارد؟

اکستنشن با آسیب کم

همه افراد به طور طبیعی با موهای بلند و پرپشت به دنیا نیامده اند، اما مطمئناً همه مایل به داشتن آن هستند. اینجاست که اکستنشن مو کاربرد پیدا می کند و با استفاده از آنها می توانید طول و ضخامت بیشتری به مدل موی خود اضافه کنید.

آیا اکستنشن مو به موهای واقعی شما آسیب می رساند؟

احتمالاً مقالات یا نظرات مشتریان را خوانده اید که در آن افراد در مورد اینکه چگونه اکستنشن مو موهایشان را خراب می کند و اینکه چگونه باید زمان و تلاش زیادی را صرف بازگرداندن مدل موی قبل از اکستنشن مو کنند صحبت کرده اند. مطمئناً اکستنشن مو کاملاً بی ضرر نیست و نیاز به رعایت نکات ایمنی و مراقبت اولیه دارد. با این حال، آن را به هیچ وجه نزدیک به داستان های ترسناک موجود در اینترنت ندانید.

علت تفاوت اکستنشن مو با موهای افراد چست؟

خوب، اگر نوع اکستنشن اشتباهی را برای نوع موی خود انتخاب کنید، مطمئناً ممکن است این اتفاق بیفتد.

محبوب ترین گونه های مو در بازار

در اینجا محبوب ترین گونه های موجود در بازار و آنچه آنها را متفاوت می کند آورده شده است:

  • موی ویرجین اسلاویک، موی طبیعی رنگ نشده با کیفیت عالی است که برای همه افرادی که به طور طبیعی موهای نازک و نرم دارند مناسب است. اگر به دنبال کمترین آسیب اکستنشن مو برای موهای نازک هستید، این دقیقا همان چیزی است که نیاز دارید! این موها بسیار با کیفیت هستند، ماندگاری طولانی دارد و نهایت راحتی را ارائه می دهند.
  • موهای روسی موهای رنگ شده و کمی متراکم تر هستند. این مو در طیف گسترده ای از رنگ ها و بافت ها از جمله صاف، مجعد، موج دار، کوتاه، بلند و غیره موجود است و با کیفیت بالا و قیمت های مقرون به صرفه در بین متخصصان زیبایی مو محبوبیت دارد.
  • موهای اروپایی موهای نسبتاً متراکم و بلندی هستند که با استفاده از فناوری های ملایم مورد تایید اتحادیه اروپا رنگ شده اند. این مو فقط برای خانم هایی با موهای ضخیم و متراکم طبیعی مناسب است.

آیا اکستنشن های مو خیلی سنگین هستند؟

برخی از افراد شکایت دارند که اکستنشن مو فولیکول های آنها را ضعیف کرده و حتی باعث ریزش موهای آن ها شده است. برخی دیگر گزارش کردند که بعد از عمل اکستنشن سردرد داشتند. خوب، این کاملاً نادرست نیست زیرا ممکن است این اتفاقات رخ دهد. برای به حداقل رساندن ناراحتی، باید در مورد تعداد اکستنشن های مو که نصب می کنید بسیار مراقب باشید. از موهای مصنوعی برای اکستنشن موهای خود استفاده نکنید زیرا بسیار سنگین است و می تواند به طور جدی ریشه ها را ضعیف کند یا حتی منجر به ریزش مو شود.

چرا اکستنشن روی سر مشخص است؟

همه چیز به روش اکستنشن مو که انتخاب می کنید بستگی دارد. به عنوان مثال، اکستنشن های موی نواری در واقع بیشتر از اکستنشن های فیوژن کراتینه مشخص هستند.

آیا با انجام اکستنشن موهای من خشک، شکننده و آسیب دیده خواهند شد؟

این تنها در صورتی می تواند اتفاق بیفتد که به این واقعیت توجه نکنید که موهای شما (و اکستنشن) به مراقبت منظم نیاز دارد. توصیه می کنیم شامپوی ضد حساسیت را انتخاب کنید که مناسب نوع موهای شما باشد. هنگام شستن، موهای خود را خیلی محکم مالش ندهید. از مصرف روغن ها خودداری کنید (آنها می توانند باندها و نوارهای کراتین را نرم کنند و باعث لیز خوردن آنها شوند). تغذیه مناسب و آبرسانی مو را فراموش نکنید که باید از شانه ها شروع شود. موهای خود را به آرامی برس بزنید، به تدریج از نوک به سمت ریشه حرکت کنید.

بنابراین، اگر آرایشگر موی شما دارای تجربه زیاد و صلاحیت های مناسب است و شما به طور مرتب برای انجام مراحل استفاده مجدد به آنها مراجعه می کنید و به خوبی از موهای خود در خانه مراقبت می کنید، پس هیچ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. اکستنشن مو در این حالت موهای شما را خراب نمی کند.

لوازم اکستنشن مو از فروشگاه اورمکس بیوتی تهیه کنید.

5 روش برتر اکستنشن مو که کمترین آسیب را دارد.

حالا بیایید در مورد اینکه چه نوع اکستنشن هایی کمترین آسیب را دارند صحبت کنیم. در اینجا یک لیست 5 تایی است که روش های اکستنشن مو را از بیشترین تا کمترین آسیب رتبه بندی کرده ایم.

5. حلقه میکروبید/میکرو

اکستنشن موی Microbead/Micro Loop

اگر از خود می‌پرسید «آیا اکستنشن‌های میکرولوپ به موهای شما آسیب می‌رسانند؟» پاسخ بله است.

در واقع، این روش نا امن‌ترین روش اکستنشن مو است که می‌تواند صدمات زیادی ایجاد کند! در اینجا، رشته ها با حلقه های فلزی متصل می شوند که ظاهر را سنگین تر می کند و ریشه ها را ضعیف می کند و اگر به درستی نصب نشود، اغلب باعث سردرد می شود. لطفاً روش اکستنشن موی بدون آسیب دیگری را انتخاب کنید!

4. اکستنشن مو با نوار

اکستنشن مو با نوار چسب

آیا اکستنشن موی نواری کمترین آسیب را ایجاد می کند؟ خب، مطمئناً این روش ایمن‌ترین روش نیست. در اینجا، اکستنشن ها با نوار به موهای طبیعی شما به صورت یکی در بالا و دیگری در پایین متصل می شوند و در وسط نیز موهای خودتان قرار دارد. روش نوار چسب برای افرادی که به طور طبیعی موهای نازک و نرمی دارند و همچنین افرادی که به دنبال اکستنشن مو هستند که به طور یکپارچه با موهای خودشان ترکیب می شود و نهایت راحتی را فراهم می کند مناسب نیست. اگر موهای نسبتاً متراکمی دارید، نکته مثبت این است که حتی خودتان می‌توانید نوار چسب را نصب کنید.

3. فیوژن کراتین

اکستنشن مو فیوژن کراتینه

اکستنشن مو فیوژن در بین سه اکستنشن موی کم آسیب برای موهای نازک قرار دارد. برای استفاده حداکثری از این روش، مطمئن شوید که متخصص اکستنشن موی شما از چسب های میکرو استفاده می کند. آنها تقریبا نامرئی و بسیار سبک وزن هستند و به راحتی پوشیده می شوند و باعث ناراحتی نمی شوند. از سوی دیگر، پیوندهای کراتینی بزرگ، اگر به درستی نصب نشوند، ممکن است باعث ناراحتی شوند.

2. دوخت اکستنشن مو

دوخت اکستنشن مو

روش دوخت یکی از بهترین روش های اکستنشن مو است که به موها آسیب نمی رساند. در اینجا مواد اولیه با دست انتخاب و دوخته می شوند که متخصصان اکستنشن را قادر می سازد تا به نتایج واقعاً بی عیب و نقصی دست یابند. در میان انواع اکستنشن های دائمی مو، این روش ایمن ترین روش در نظر گرفته می شود و رشته ها به صورت یک بافته ریز که در سرتاسر سر انجام می شود، دوخته می شود.

1. CLIP-INS

اکستنشن مو با گیره

اکستنشن مو با کلیپس رسماً کم آسیب ترین اکستنشن مو است! این یک روش اکستنشن موقت مو است که در آن تارها با استفاده از گیره‌های کوچک به مو متصل می‌شوند. از آنجایی که گیره ها بلافاصله پس از بازگشت به خانه برداشته می شوند، موهای طبیعی شما به هیچ وجه آسیب نمی بینند. تنها نقطه ضعف این است که گیره ها موقتی هستند و نمی توان آنها را برای مدت طولانی پوشید. اگر می خواهید ظاهر خود را آزمایش کنید و قصد دارید برای مدت طولانی کمی به موهای خود بلند کنید، بافت های با دست یا فیوژن را امتحان کنید.

امیدواریم اطلاعات این مقاله مفید بوده باشد و اکنون ایده بهتری در مورد اینکه چگونه موهای خود را سالم نگه دارید و کدام روش اکستنشن مو برای شما مناسب است، داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *