وبلاگ

اکستنشن دائمی مو چیست؟

اکستنشن دائمی مو

اکستنشن‌های دائمی به اکستنشن‌هایی گفته می‌شود که برای مدت طولانی در مو باقی می‌مانند و در بیشتر موارد توسط یک متخصص آرایشگاه نصب و برداشته می‌شوند.

ماندگاری اکستنشن دائمی مو چقدر است؟

اکستنشن های دائمی مو می توانند بین 4 تا 8 هفته یا بیشتر قبل از نیاز به برداشتن دوام داشته باشند و زمان واقعی این موضوع واقعاً بر اساس یک روال تعمیر و نگهداری ساختاریافته است.

نوار چسب در اکستنشن مو، میکرو فیوژن، بافت های کراتین باند شده و دوخته شده همگی نمونه هایی از خدمات اکستنشن مو دائمی هستند. موهای طبیعی ابتدا باید با استفاده از یک شامپو با PH بالا آماده و کاملاً تمیز شوند. پس از تمیز شدن موها باید قبل از نصب کاملا سشوار و خشک شود.

بیشتر بدانید: ماندگاری اکستنشن مو چقدر است؟

اکستنشن موقت مو چیست؟

گیره‌های اکستنشن مو نمونه‌ای عالی از اکستنشن‌های موقتی هستند که پس از چند ساعت برداشته می‌شوند و فقط به صورت متناوب استفاده می‌شوند. این گیره ها برای افزایش استایل در مناسبت‌های خاص مانند عروسی، عکاسی و عکس‌های حرفه‌ای طراحی شده‌اند. اگرچه گیره به راحتی نصب و برداشته می شود، اما تأثیر منفی دارد. وزن گیره در اکستنشن مو معمولاً از موهای طبیعی سنگین تر است. متأسفانه، این می تواند باعث ایجاد استرس بی مورد بر روی موهای طبیعی و در نتیجه شکستگی مو شود. خوشبختانه، نوارهای نیمه دائمی در اکستنشن مو وجود دارد که از چسب موقت روی زبانه استفاده می کنند و به گونه ای نصب می شود که با حرکت طبیعی موهای شما جاری شود. این ها را می توان در عرض چند ساعت بدون آسیب یا شکستگی مو برداشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *