وبلاگ

بهترین انواع اکستنشن مو کدامند؟

بهترین اکستنشن مو

در این مقاله برخی از محبوب ترین گزینه های اکستنشن مو را بررسی و مزایا و معایب هر کدام را بیان می کنیم. در این مقاله ما فقط گزینه های اکستنشن مو نیمه دائمی را بررسی کردیم.

اکستنشن موی نیمه دائمی برای خانم هایی است که می خواهند راه حلی با ماندگاری بیشتر برای موهای کوتاه و نازک خود داشته باشند. این نوع اکستنشن مو می تواند تا چهار ماه قبل از نیاز به ترمیم دوام داشته باشد.

برای خرید لوازم اکستنشن مو به این لینک مراجعه کنید.

1. اکستنشن موی فیوژن و از قبل باند شده

این روش اکستنشن تار به تار در اکثر آرایشگاه ها موجود است. اکستنشن موی فیوژن و از پیش باند شده از چسب برای چسباندن موهای اکستنشن به موهای طبیعی شما استفاده می کند.

مزایا

  • اکستنشن‌های موی فیوژن و از قبل باند شده مدت‌هاست که وجود داشته‌اند، بنابراین تقریباً می‌توانید آن‌ها را در هر جایی پیدا و ترمیم کنید.
  • می توانید موها را مانند موهای معمولی خود بشویید و حالت دهید.
  • ترمیم تا چهار ماه طول می کشد.

معایب

  • از آنجایی که موهای اکستنشن با استفاده از چسب متصل می شوند، فرآیند چسباندن به خودی خود برای موهای طبیعی شما بسیار مضر است.
  • آرایشگر از گرما برای چسباندن چسب به موهای طبیعی شما استفاده کرده و گرما استرس زیادی به موهای شما وارد می کند.
  • فرآیند حذف آسیب رسان است، حتی بیشتر از فرآیند نصب. برای برداشتن این اکستنشن‌ها، آرایشگر شما از مواد شیمیایی استفاده می‌کند تا باندها را از موهای طبیعی شما جدا کند.
  • از آنجایی که مو مستقیماً به موهای طبیعی شما چسبیده است، وزن مستقیماً روی پوست سر شماست و می تواند باعث ایجاد لکه های طاسی شود.
  • این افزونه ها بسیار وقت گیر هستند و نصب اولیه آن ها می تواند تا چهار ساعت طول بکشد؛ بنابراین بسیار گران هستند.

2. اکستنشن مو میکرو لینک

مشابه روش‌های اکستنشن موی کراتینه و از قبل باند شده، اکستنشن‌های میکرو لینک یا میکرو مهره‌ای، رشته‌های تکی موی اکستنشن را به تارهای تکی موهای طبیعی شما متصل می‌کنند. در این روش از “میکرو مهره” برای چسباندن تک تک رشته های موی اکستنشن به موهای شما استفاده می شود. مهره با استفاده از ابزار مخصوص و حرارت محکم شده و موهای اکستنشن را روی موهای شما محکم می کند.

مزایا

  • مشابه کراتینه و اکستنشن مو از قبل باند شده، این روش سال هاست که وجود داشته و در اکثر آرایشگاه ها یافت می شود.
  • می توانید موها را مانند موهای معمولی خود بشویید و حالت دهید.
  • تمدیدها می توانند تا 4 ماه دوام داشته باشند.

معایب

  • اکستنشن موی میکرو لینک یا میکرو مهره استرس زیادی به موهای طبیعی و پوست سر شما وارد می کند. این به این دلیل است که موهای طبیعی و پوست سر شما وزن اکستنشن ها را تحمل می کند.
  • از گرما برای چسباندن مو با حلقه های فلزی استفاده می شود که باعث آسیب بیشتر به موهای شما می شود.
  • این روش همچنین بسیار وقت گیر و پر زحمت است. می توانید انتظار داشته باشید که بین 3 تا 4 ساعت طول بکشد. این روش نیز به دلیل زمان بر بودن بسیار گران است.

3. دوخت در بافت

بافت های اکستنشن را با استفاده از چندین بافت کوچک و محکم از موهای خود در سرتاسر پوست سرتان ببافید و سپس اکستنشن‌های مو را روی قیطان‌ها/میله‌ها بدوزید.

مزایا

این اکستنشن ها مدت زیادی است که وجود داشته و در اکثر آرایشگاه ها موجود است.

معایب

  • این روش به دلیل نحوه استفاده از آنها می تواند بسیار آشکار باشد، مگر اینکه موهای خیلی پرپشتی داشته باشید. برای پوشاندن ردیف های زیر به موهای زیادی نیاز دارید.
  • این روش به همان دلیلی که روش های دیگر آسیب رسان است، مستقیماً روی پوست سر و موهای طبیعی شما اعمال می شود. از آنجا که آنها مستقیماً روی موهای طبیعی شما اعمال می شوند، استرس و آسیب زیادی ایجاد می کنند. به وزنی فکر کنید که هر روز و شب برای سه ماه آینده مستقیماً روی پوست سر و موهای شما است.
  • این روش اکستنشن مو نیز بسیار وقت گیر است زیرا ایجاد قیطان چندین ساعت طول می کشد و سپس زمان بیشتری برای دوخت اکستنشن مورد نیاز است.

4. اکستنشن موی Glamour Locks

سیستم اکستنشن مو Glamour Locks توسط پائولا رودریگز، متخصص طولانی مدت صنعت مو با بیش از 27 سال تجربه، طراحی و توسعه یافته است. پس از سال ها کار با سایر روش های نیمه دائمی و دیدن آسیب هایی که ایجاد می کردند. او می دانست که باید راه بهتری وجود داشته باشد؛ بنابراین او با روش خود به نام The Glamour Locks Hair Extension System آمد. این سیستم تنها روش اکستنشن موی بدون آسیب ثبت شده و تضمین شده موجود است.

مزایا

  • همانطور که در طول این مقاله اشاره کردیم، روش اکستنشن موی گلامور قفل کاملاً بدون آسیب است. این سیستم از ابزارهای تخصصی و روش‌های کاربردی برای ارائه پسوندهای بدون آسیب، راحت و غیرقابل تشخیص برای زنان استفاده می‌کند.
  • سیستم Glamour Locks از ابزاری به نام Tension Strap برای ایجاد یک ردیف در پشت سر شما استفاده می کند. این تنها روشی است که در مورد آن بحث کرده ایم که از چیزی غیر از موهای طبیعی خودتان برای تحمل وزن اکستنشن استفاده می کند. بند کششی مانعی بین موهای طبیعی شما و موهای اکستنشن ایجاد می کند که باعث می شود آنها آسیبی نبینند.

معایب

به غیر از ترمیم و نگهداری که همه روش های اکستنشن مو نیاز دارند، هیچ ایرادی وجود ندارد. شما می توانید اکستنشن های Glamour Locks را درست مانند موهای طبیعی خود بپوشید و حالت دهید.

معرفی محصول: سه پایه سرمانکن

نتیجه

در پایان، ما می خواهیم بهترین کاری را برای مشتریان خود انجام دهیم و این به معنای ارائه خدماتی است که در درازمدت برای آنها مفید خواهد بود. این به معنی ارائه اکستنشن مو است که باعث آسیب نمی شود. در این مقاله انواع مختلف روش های اکستنشن مو نیمه دائمی موجود و مزایا و معایب هر کدام را توضیح دادیم. تمامی روش ها به استثنای سیستم اکستنشن موی Glamour Locks باعث آسیب می شود؛ بنابراین با این گفته، توصیه می کنیم اکستنشن مو Glamour Locks را امتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *