وبلاگ

ماندگاری اکستنشن مو چقدر است؟

ماندگاری اکستنشن مو

آیا می خواهید ظاهر خود را تغییر دهید و طول و حجم بیشتری به موهای خود اضافه کنید؟ اکستنشن مو سرمایه ای برای زیبایی و ظاهر شیک شماست. هنگام برنامه ریزی برای اکستنشن مو، نمی توان نپرسید: “اکستنشن مو تا چه مدت در موهای شما دوام می آورد؟” اکستنشن مو حرفه ای گران است. بدیهی است که می خواهید پول خود را عاقلانه خرج کنید و مطمئن باشید که نتایج ارزش آن را خواهد داشت. با این حال، همه اکستنشن های مو دوام زیادی ندارند و طبیعی به نظر نمی رسند. قبل از رزرو قرار ملاقات با یک آرایشگر مو، باید کمی به انواع مختلف اکستنشن مو بپردازید. درک مدت زمان ماندگاری اکستنشن در مو تضمین می کند که بتوانید نوع بهینه اکستنشن را انتخاب کنید و بیشترین بهره را از ظاهر خود ببرید.

ماندگاری اکستنشن موی انسان چقدر است؟

کیفیت موهایی که استفاده می کنید نقش کلیدی در مدت زمانی که می توانید مدل موهای خود را بپوشید دارد. بهترین گزینه برای خرید، موی انسان است. 3 دلیل اصلی که چرا باید موی انسان را انتخاب کنید:

1. ظاهر طبیعی

اگر دسته‌های موی طبیعی را با ساختاری شبیه به موهای خود انتخاب کنید، هیچ‌کس حدس نمی‌زند که اکستنشن انجام داده‌اید و مدل مو کاملا طبیعی به نظر می رسد. همچنین، می توانید چنین موهایی را رنگ کنید و هر مدل مویی را که می خواهید درست کنید: دم بلند، فر یا صاف.

2. مراقبت های بهداشتی

موهای طبیعی معمولاً روشن‌تر از موهای مصنوعی هستند، بنابراین باعث ایجاد کشش غیر ضروری در ریشه و در نتیجه ریزش مو نمی‌شوند.

3. ماندگاری

مدت زمان ماندگاری اکستنشن موی واقعی به عوامل مختلفی بستگی دارد: کیفیت مو، تجربه آرایشگر، مراقبت از اکستنشن مو و منظم بودن مراحل استفاده مجدد. به طور متوسط، موهای با کیفیت باید 9 تا 12 ماه برای شما دوام بیاورند.

برای خرید کله مانکن از اورمکس بیوتی کلیک کنید.

ماندگاری اکستنشن موی مصنوعی چقدر است؟

تنها مزیت موهای مصنوعی قیمت پایین آن است. با این حال، وقتی یاد می گیرید که آنها حداکثر 1 ماه دوام می آورند، دیگر قیمت آنقدرها خوب به نظر نمی رسد. برخی از دسته های موی مصنوعی برای یک بار استفاده طراحی شده اند؛ بنابراین، با انتخاب موهای مصنوعی، مجبور خواهید بود به دفعات بیشتر دسته های موی جدید بخرید.

معایب موهای مصنوعی:

  • غیر طبیعی به نظر می رسد و با رشته های طبیعی متفاوت است.
  • از فرهای طبیعی سنگین تر است و این می تواند منجر به آسیب مو شود.
  • نمی توان آن را رنگ کرد، بنابراین نمی توانید هر زمان که بخواهید رنگ موهای خود را تغییر دهید.
  • دمای بالا را تحمل نمی کند: اگر آن را با سشوار خشک کنید یا سعی کنید با اتوی صاف حالت دهید، می تواند ذوب شود.
  • تقریباً غیرقابل کنترل است، بنابراین شما مجبور خواهید بود بیشتر مدل موهای مورد علاقه خود را رها کنید.
  • بعد از شستن می تواند گره بخورد.

ماندگاری اکستنشن دائمی مو چقدر است؟

اکستنشن موی دائمی به انواع اکستنشن هایی گفته می شود که می توان آنها را به طور مداوم برای چندین ماه استفاده کرد. مدت زمان ماندگاری اکستنشن دائمی به عوامل زیر بستگی دارد:

کیفیت مو

تا به امروز محبوب ترین موها، موهای اسلاوی، موهای روسی، موهای اروپایی، موهای هندی و چینی هستند. سه نوع اول برای ساختار موی اکثر مردم آمریکای شمالی عالی هستند. موهای اسلاویک موهایی با کیفیت عالی برای مشتریانی با موهای طبیعی رنگ نشده نرم و نازک است. موی روسی ساختار متراکم تری دارد. آنها کاملاً رنگی هستند و تقریباً برای همه مشتریان مناسب هستند. چنین موهایی به دلیل ترکیب عالی، قیمت و کیفیت بسیار محبوب هستند. موهای اروپایی ساختار متراکم تری دارند. در این دسته می توانید دسته های موی دوبل کشیده تا طول 90 سانتی متر را انتخاب کنید. هر سه نوع مو با ظرافت پردازش شده و برای سلامتی بی خطر هستند. در مورد موهای هندی و چینی، ما آن را برای استفاده توصیه نمی کنیم زیرا:

اولاً، ساختار آن برای اکثر مشتریان مناسب نیست. آنها بسیار ضخیم تر هستند و اگر موهای شما نازک باشند یا تراکم متوسط داشته باشند، به خوبی ترکیب نمی شوند.

ثانیاً، چنین موهایی اغلب تحت یک فرآیند شیمیایی گسترده قرار می گیرند. پس از پردازش، دسته های مو با سیلیکون پوشانده می شوند که به طور موقت اجازه می دهد تا تمام آسیب ها را پنهان کند. به محض شستشوی لایه سیلیکونی، موهایی کدر و غیر قابل کنترل خواهید داشت که به شدت گره می خورند.

روش اکستنشن مو

محبوب ترین اکستنشن مو دائمی، اکستنشن موی فیوژن و دوخته شده است و اکثر مشتریان اکستنشن مو فیوژن را ترجیح می دهند.

ماندگاری اکستنشن موی کراتینه چقدر است؟

اکستنشن نوک کراتینه یکی از بهترین تکنیک های اکستنشن محسوب می شود. این روش به شما این امکان را می دهد تا پیوندها را به طور مرتب به رشته های طبیعی بچسبانید و مدل مو را تا حد امکان طبیعی و زیبا کنید. مدت زمان ماندگاری اکستنشن موهای باند شده به موارد زیر بستگی دارد:

  • کیفیت مهره های چسب کراتین مورد استفاده برای تشکیل باند.
  • نوع موی انتخاب شده توسط شما یا آرایشگر
  • تجربه آرایشگر
  • مراقبت از مو (شانه استفاده شده، شستشوی سر، حالت دادن و غیره).

به طور متوسط، شما می توانید این نوع اکستنشن مو را برای 3-4 ماه استفاده کنید.

اکستنشن موی میکرو باند چه مدت دوام دارد؟

اکستنشن موی میکرو نوعی اکستنشن موی فیوژن است. ویژگی اصلی این مو ها، اندازه پیوندها است. باندهای استاندارد حاوی 1 گرم مو در هر تار و پیوندهای میکرو بسیار کوچکتر هستند: 0.6-0.8 گرم مو در هر تار؛ بنابراین، اکستنشن میکرو مو چقدر طول می کشد؟ مانند باندهای کراتینه استاندارد، اکستنشن مو با باندهای میکرو را می توان به مدت 3-4 ماه استفاده کرد. به عنوان یک قاعده، این تکنیک برای مشتریان با موهای نازک انتخاب می شود. همچنین، باندهای میکرو را می توان با باندهای استاندارد ترکیب کرد و در جایی که مو به طور طبیعی بسیار نازک تر است، مانند شقیقه ها، وصل کرد.

ماندگاری اکستنشن های موی دوخته شده چقدر است؟

دوختن روشی است که در آن موهای کشیده شده دوخته می شود و دور سر بافته می شود. دوام دوخت اکستنشن مو بستگی به موارد زیر دارد:

  • کیفیت مو
  • نوع پود: پود ماشینی یا دستی
  • سطح حرفه ای استایلیست
  • مراقبت از اکستنشن مو

بنابراین، دوام اکستنشن موی دوخته شده چقدر است؟ به طور متوسط، ترمیم این روش باید بین 6 تا 9 هفته طول بکشد.

ماندگاری اکستنشن موی گره دار چقدر است؟

پود اکستنشن گره دار، پود نازک و مرتبی است که با دست بافته می شود و پوشیدن آن تا حد امکان راحت است. یکی دیگر از مزایای قابل توجه این روش این است که شما یک اینچ از طول مو را از دست نمی دهید. اگر تصمیم به استفاده از اکستنشن های گره دار دارید، باید بدانید که چقدر دوام دارند. شما به راحتی می توانید 2 تا 3 ماه از آن ها استفاده کنید، سپس نوبت به روش استفاده مجدد می رسد.

ماندگاری اکستنشن موی بافته شده با ماشین چقدر است؟

پودهای ماشینی با تجهیزات خاصی ساخته می شوند. آنها نسبتاً سنگین و در درز ضخیم هستند. روش چسباندن آنها شبیه پودهای گره دار است و آنها را با یک میله بافته شده دور سر ثابت می کنند. اگر به اکستنشن موی بافته شده با ماشین علاقه دارید و می خواهید بدانید ماندگاری آن چقدر است، ابتدا به این سوال پاسخ دهید که آیا آماده پوشیدن بافت های حجیم تر هستید؟ زیرا وزن نامناسب می تواند ریشه ها را ضعیف کرده و باعث ریزش مو شود. همچنین برای مشتریانی که دارای فرهای نرم طبیعی نازک هستند مناسب نیست. در واقع اکستنشن موی بافته شده با ماشین برای کسانی که موهای سفت و ضخیم دارند ایده آل است. به طور متوسط 2 تا 3 ماه قادر خواهید بود از این مدل مو استفاده کنید.

ماندگاری اکستنشن های نیمه دائمی مو چقدر است؟

یکی از انواع اکستنشن مو نیمه دائمی، نوار چسب است؛ مانند اکستنشن دائمی، این روش اکستنشن به شما این امکان را می دهد تا مدتی طولانی موهای بلند داشته باشید. با این حال، آنها بسیار سریعتر و حدود 1 تا 1.5 ساعت متصل و برداشته می شوند؛ بنابراین، اکستنشن نیمه دائمی مو چقدر طول می کشد؟ به عنوان یک قاعده، نوار چسب را می توان به مدت 4-6 هفته استفاده کرد.

ماندگاری اکستنشن مو با نوار چسب چقدر است؟

اکستنشن موی نواری از یک نوار شفاف کوچک با رشته های مو متصل به آن استفاده می کند و آنها با رشته های طبیعی که در وسطشان قرار دارد ثابت شده اند. شما قبلاً با ویژگی های چسباندن اکستنشن مو نواری و مدت زمان ماندگاری آنها آشنا هستید. بیایید اضافه کنیم که این بهترین روش برای تثبیت اکستنشن مو نیست زیرا نوارها می توانند باعث ایجاد ناراحتی و همچنین در صورت انتخاب نادرست نوع مو و مقدار آن منجر به ریزش مو شوند.

ماندگاری اکستنشن موهای گیره دار چقدر است؟

گیره ها نوعی اکستنشن موقت مو هستند. شما می توانید آنها را هر زمان که بخواهید نصب کنید. به عنوان یک قاعده، آنها بلافاصله پس از اینکه دیگر مورد نیاز نیستند خارج می شوند. مدت زمان ماندگاری اکستنشن مو با گیره بستگی به این دارد که چند بار آنها را بپوشید و چقدر از آنها مراقبت می کنید. به طور متوسط، بسته به کیفیت مو، می توانند از 4 تا 12 ماه برای شما دوام بیاورند.

اکستنشن مو حرفه ای چقدر دوام دارد؟

مدت زمان ماندگاری اکستنشن مو تا حد زیادی به تجربه یک آرایشگر بستگی دارد. نمونه کارها را مرور کنید، توصیفات مشتریان را بخوانید و مطمئن شوید که آرایشگر واقعاً می داند چگونه با یک تکنیک انتخاب شده کار کند. به هیچ وجه سعی نکنید خودتان اکستنشن مو انجام دهید زیرا خطر آسیب رساندن به موها وجود دارد! همچنین اهمیت انتخاب صحیح نوع مو را فراموش نکنید. مدت زمان ماندگاری اکستنشن روی موهای شما مستقیماً به کیفیت مو و ابزار و لوازمی که آرایشگر با آن کار می کند بستگی دارد.

برای اینکه نگران کیفیت اکستنشن مو نباشید، محصولات را از فروشگاه اورمکس بیوتی انتخاب کنید. در اینجا شما انتخاب زیادی از موهای طبیعی برای تکنیک های مختلف اکستنشن پیدا خواهید کرد. تمام موهای ارائه شده تحت ظریف ترین پردازش قرار گرفته اند و تا زمانی که ممکن است دوام خواهند داشت!

برای خرید لوازم اکستنشن مو به لینک زیر رماجعه کنید:

https://overmaxbeauty.com/product-category/%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%a7%da%a9%d8%b3%d8%aa%d9%86%d8%b4%d9%86-%d9%85%d9%88/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *